2010. augusztus 16., hétfő

Amilyen az időjárás, olyan a hangulat...:(

Gratulálok mindenkinek, aki végigcsinálta az RKC II-őt, függetlenül attól, hogy a kezében van a diploma, vagy csak minimális késedelemmel fogja megkapni!!!

Hétvégén sikerült nullára redukálnom majdnem mindennemű fizikai aktivitást. Családommal és barátaimmal pihentünk-ettünk-ittunk-lovagoltunk-röhögtünk-vízben pancsoltunk-táncoltunk-tárcsán sütöttünk-kirándultunk-várost néztünk...mindezt két és fél napon keresztül.

A mai nap cserébe viszont nagyon nehezen indult...és még nincs vége. Meló nagyon nyögve nyelősen ment, de sebaj....van még négy napom belelendülni.

Azért volt egy kis edzés is...vagyis inkább gyakorlás, és még ebbe is belelendülhetek a héten...:)

10*10 fekvőtámasz variáció gyűrűn
GTG jelleggel húzódzkodás...csak az íze kedvéért,
nyomás variációk 16,24,32 kilós bellel. Sikerült ballal is jobbal is simán belenyomni a 32kg-ba!!!
Ihletet kapva az RKCII-ről olvasottaktól, próbálkoztam még push pressel, jerkkel, és viking push pressel ,majd ha már itt tartottam, kedvet kaptam megpróbálni néhány side presst és volt egy halvány bent press kísérletem is.
Elméletileg este szeretnék még egy nagyon laza 100-as snatch-et lenyomni a 24-es bellel, de erre nem teszem le azért a nagy esküt:)

Mivel jól bemelegettem, volt kis taekwondo gyakorlás is.
Láblendítések, egyenes rúgás (ap chagi) oldal rúgás (yop chagi, köríves rúgás(dollyo chagi)és hátra rúgás (dwit chagi) lábanként tíz-tíz.

Kéztechnikából csak átmozgattam magam néhány alap ütéssel és alap hárítással. Itt próbáltam nagyon kihangsúlyozni az izom ellazulás megfeszítés helyes kivitelezését, ami azért nem volt túl egyszerű, mert a nyomásoktól "kicsit" be volt állva a karom és a vállam.Viszont jól húzott a csípő legalább:)

Egyenlőre ennyi, később még lehet, hogy visszajövök....:)

A kép csak motiváció..nem most készült, hanem még RKC előtt ausztriában:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése