2010. augusztus 12., csütörtök

Csütörtök...közepes nap...

Mai edzésem két részre volt osztva.( idő hiány vagy a túl sokáig alvás mint ok):) első felét lenyomtam reggel felkelés után, ami a következőből állt:
- JM
- Gym Ring volt az alátámasztás illetve felfüggesztés...ezen aztán ment 4x10 fekvőtámasz, 4x10 fordított evezés, 4x5-5 kitörés és 3x5 húzódzkodás.
-4x5 haskeréken kigurulás térdelésből
-2x20 swing/24kg
-4x10 snatch/20kg
-4x10 snatch/24kg
-1 military press jobb kézzel/32kg-ok!!!
-1 félig kinyomott, ezért aztán érvénytelen military press bal kézzel/32kg

Ezek után  zuhany+ kávé+kicsi fehérje turmix, aztán rohanás melóba, ahonnan kora este rohantam tovább Honvédba. Itt aztán rövidke bemelegítés után kezdődtek is a bemelegítő küzdelmek, ahol én is beálltam egy laza 3x5 perces laza menetre a "gyerekekkel". Ők még nyomtak vagy másik három menetet, én azonban "lógtam" és inkább tükör előtt gyakoroltam az alap rúgásokat.
Ezután jött az én időm a bellekkel. A következő kis szériát nyomattam a srácokkal:
-Swing létra: 10-15-20-25-30-25-20-15-10 sec on/10sec off
-30 sec swing-30 sec fejfölött tartás-30 sec plank tartás x3
-5 perc folyamatos swing. Egyénileg akkor tehették le a bellt, amikor akarták vagyis már nagyon ki voltak, de csak 5 sec pihit lehetett tartani.
Az egész belles edzésrész belefért 15 percbe és elég szépen  dolgoztak a fiúk-lányok. (azért messze vagyunk még a tökéletes technikától)

Ezután még én nyomtam egy dupla clean+squat+ press kombót 3 körben 2x16 kilóval. Utána  egy tabata swing jött 24 kilós bellel majd 5x5 goblett squattal zártam...szintén 24 kilóval.
Jól esett volna egy kis SMR, de már nem maradt erőm rá...:(

Néhány fénykép is készült by me, de ezt még fejlesztenem kell a későbbiekben :)
Íme:

és most megyek aludni...power to you!!!:)

3 megjegyzés:

  1. Edzettem itt kb másfél évet... fent a box teremben. :) És voltam itt egyszer-kétszer versenyen is...

    VálaszTörlés