2010. augusztus 11., szerda

Rest Day....a hét közepén

Ma nem edzettem....legalább kicsit rápihentem a hétvégére, amit azért érzek még itt ott:)
Viszont, akadt mára egy áldozatom, Hajni...aki kollégám, vagyis most már csak volt kollégám, mert lelépett a cégtől. Merő véletlenségből volt egy 8 kilós bell a kocsiban, és munka után megmutattam neki az alapokat. Felhúzás,guggolás és  swing. Lehet, hogy holnap után kicsit csuklani fogok.....de titkon remélem, hogy  nem hajtottam ki belőle a lelket annyira, hogy ne tudjon megmozdulni majd.:)
Holnapra  jó kis izzasztós tervet eszeltem ki a BHSE taekwondósainak kettlebell ügyileg...Tőlük viszont szinte elvárás, hogy gyakorta rámjöjjön a csuklás...:)
Miközben verem itt a klaviatúrát a magyarok beszívták a második gólt is az angoloktól...basszus:( Büntiből adnék nekik egy 1000 swinges büntetést:)
Hogy el ne felejtsem, ma azért láttam ám csodát. Vízilabdásoknak néztem  szárazföldi köredzésükből egy rövid részletet...mert nem bírtam tovább nézni. Volt fekvőtámasz, volt TRX  és volt kettlebell. Bárcsak ne lett volna....12 kilós bellel próbáltak halo gyakorlatot csinálni, ami nem lett volna rossz ötlet, hogyha elmagyarázta volna valaki nekik a feszítés és a helyes levegővétel nem túl bonyolult technikáját. Így azonban csak tekeregtek jobbra-balra...tényleg nem volt jó nézni. Az erőnléti edző viszont egy jól kigyúrt, széles hátú srác volt...
Közben vége lett a meccsnek...az eredmény maradt 2:1 az angoloknak:(
Akkor most keresek valami olyat, amit 25 éve nem bírok megunni és mindig jókedvre derít:

 http://www.youtube.com/user/ubalazs#p/f/49/a_HdLvl_YD8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése