2010. augusztus 10., kedd

augusztus 10.

Ma, a munkám befejezése után találkoztam H. Péter sorstársammal a Dagály fürdőben, ahol is sikerült jól kiáztatnunk a hétvége fáradalmait a meleg vizes medencében. Mellékesen igen jót beszélgettünk,csak is tisztán szakmai dolgokról...de tényleg...:)
 Aztán rohantam a Honvédba edzésre, ahol nem gondoltam, hogy be is állok, de aztán sikerült egy 3xkb tíz percet küzdenem..és közel sem az életemért...:)
Ezután jött az én időm...:)
A fél válogatott és a maradék klubtagság kénytelen volt lenyomni a következő rövid szösszenetet, mielőtt elkezdődött volna saját valódi edzésük:
10 db swing mintegy bemelegítésként....aztán 10x10 swing mint rávezetés...és ha már benne voltak, akkor csináltak még 6x5-5 egykezes  swinget amit követett egy rövid squat lépcső...1-5-ig és vissza...
Nem tudom, hogy szerették e, de technikailag jó sokat beléjük tudnék kötni, ami persze az ő érdekük lenne.
Hogy el ne felejtsem, azért leírom a saját reggeli kis mozgolódásomat is.
3x10 fűrész a gyűrűn (gym ring)
1x5 pull up (húzodzkodás)
3x5 tolódzkodás  (gym ring)
3x10 fekvőtámasz (gym ring)

5x 10 swing/24kg
10x10 swing/32 kg
3x5 front squat/24kg
3x5 front squat/32 kg
A belles gyakorlatokat próbáltam a hétvége szerint tanultak alapján kivitelezni...úgy éreztem sikerült...vagy legalábbis jó volt az irány.....elfáradtam....kellemesnél kicsit jobban.....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése