2010. augusztus 23., hétfő

szép kerek nap:)

Kicsit nehéz volt a jól sikerült hétvége után elkezdeni dolgozni, de aztán egészen belejöttem a végére:)
Kora este amikor hazaértem- mivel egész nap sokszor ezen járt az eszem-sikerült egy harminc perces kis edzést összehoznom.
3x4 pistol...csak jobb oldalra, mert a bal lábam valamiért nem engedelmeskedik úgy, ahogy a központi vezéregység parancsolja neki :(
3x10 fekvőtámasz variáció-gyűrűn (gym ring)
4x1-4 létra: dupla swing-dupla clean-dupla squat-dupla press @ 2x20kg
10x10 swing @ 32kg, tíz másodperces szünetekkel.
 A végén levezetésként, séta körben a kertben see-saw press-szel, de az utolsó pár méter átfordult a vicc kategóriába, úgyhogy inkább férfiasan, mintegy kétkezes aktatáskával sétáltam be a nappaliba.

Zuhany után nekiálltam a hétvégi maradékokból összehozni egy könnyű vacsit, aminek az alábbi képeken látható végeredménye született:
répa wokban, kicsit megbolondítva by me és spéci családi recept szerinti tarja (4db)
Ő a kutyám, Hiro. Egy észbontóan okos és mindig éhes japán Akita szamuráj lány, aki eléggé rámenősen várja, hogy minden elkészüljön....Ő pedig megkóstolhassa...:)

A végeredmény ez lett:
Receptet csak annak adok, aki megérdemli...de érdemes megérdemelni...szerintem...:)

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok Hirohoz...! :) Szép kutyus! :) ...és persze a vacsorához is! :)

    VálaszTörlés
  2. köszi:)
    Mondjuk a Ti bográcsos húslevesetek is megérhet egy misét...:)

    VálaszTörlés
  3. Gratula az RKC vizsgához:)Sok sikert , erőt , egészséget!

    VálaszTörlés