2010. augusztus 18., szerda

Tegnap...

Este kicsit elpilledtem, nem maradt erőm másra csak elaludni...
Sok volt  a munka napközben,délután viszont nekiálltam volna egy nagyobb lélegzetvételű edzésnek....ha nem hív fel Dávid barátom, hogy mindjárt itt van értem és megyünk kicsit úszni illetve szaunázni. Szóval borult a terv, de azért kértem 15-20 percet, hogy valami kis gyakorlás mégis beleférjen.

3x10 kigurulás térdelésből haskeréken
1-1 TGU@16kg
1-1 TGU@20kg
1-1 TGU@24kg
clean and press létra 1x1-4@20kg
clean and press létra 1x-1-3@24kg
1-1 j,b military press@32kg
4x10 snatch@20kg
4x10 snatch@24kg
jobb kézzel  megpróbáltam a 32 kilóssal is a snatchet...és sikerült 5-öt megcsinálni!!!
2x25 swing@32kg

Jól esett nagyon, de ezt még fokoztuk aztán két kör szaunával...vigyázva nehogy úgy járjunk mint az a finn és orosz elmebeteg a közelmúltban...:)
 Szauna után maradt még hat hossz úszás....Úszás után meg két sör...:)
Na, ez aztán betette a kaput nálam végleg....nem maradt más hátra csak az elpilledés...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése