2010. augusztus 20., péntek

Csütörtök-Péntek

Tegnap volt az abszolút negatív csúcson a  mozogni nem akarásom. A honvédban csak levezettem az erősítő blokkot a versenyzőknek de se nem küzdöttem, se nem edzettem külön. Mondjuk edzés végén a judósok giga méretű belljébe (60kg) belelengettem tízszer.A 48 kilósba szintén tízszer és ezután még csináltam a 40 kilóssal egy-egy cleant, de belenyomni esélyem sem volt.
A versenyzők párosával csinálták a feladatokat:
Swing: 10,11,12,13....20-ig. A másik a swing sorozatok közben plank illetve fekvőtámasz helyzetben és ezek variációban  "pihent".
Második feladatsor: tatami egyik szélétől a másikig lépegetős swing volt, visszafelé mellkas előtt tartva a bellt kitörésben haladás a kiinduló pontig. A partner közben súly nélkül folyamatosan guggolt így várva a társát vissza. Ebből volt öt kör. Azt hiszem elfáradtak:)

Ma reggel szintén a honvédban kezdtem. Össze kell rakni egy negyedórás taekwondo bemutatót a jövőhét végére. Négyen fogjuk csinálni csak, mert a csapat még "használható" tagjai  edzőtáborban lesznek. A nagy részét szépen összeállítottuk  a bemutatónak, sőt még kis edzésnek is beillett a gyakorlás. Most már csak össze kell csiszolnunk a jövőhéten hogy jól nézzen ki és a közönség is kajálja.
Lesz benne bázistechnika, formagyakorlat, formagyakorlat értelmezés, formai küzdelem, pontkesztyűs gyakorlatok, küzdő gyakorlatok, küzdelem, törés technika (leginkább akrobatikus jellegű és talán egy erő törés)

Miután hazaértem, nehezen ugyan, de rávettem magam egy kis plusz edzésre.
1.kör: 1-1 TGU @16,20,24 és32kg-val.  Az utolsó, baloldalra csak a felállásig volt meg, mert bizonytalannak éreztem magam a viszonylag nagy súly (32kg) miatt és inkább letettem a bellt.
2. kör: 10 fekvőtámasz gyűrűn (gym ring), 5 pull up, 15 swing @32 kg. Ebből csináltam öt kanyart.Mit mondjak, eléggé kivett az erőmből, de így utólag azt kell mondjam, hogy nagyon jól esett.

Most zuhany, aztán irány egy baráti tűzijáték nézés egy jóvágású teraszról...:)
Addig is  egy vagyis két link, hogy milyen is egy koreai taekwondo bemutató....a miénk azért még nem ennyire durva, de rajta vagyunk, hogy ilyen legyen...:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése