2010. szeptember 21., kedd

Az elmúlt napok történése visszafelé...:)

Valami nagyon elromlott bennem... bal farizom extrán fáj már, és a másik oldali csípő hajlítóm is kezdi produkálni a tüneteket....az alsó gerinc szakaszról nem is beszélve:(
Este edzésen minimális mozgás oktatás közben.
Dórinak próbáltam a hétvégén tanultakból átadni egy kevés új információt.
Edzés előtt minden fájás ellenére ki kellett hogy próbáljam a Hungarian Snatch-et, ami meglepő módon viszonylag könnyen szakadt ki belőlem...és tetszik az élmény...egyenlőre, amíg nem nyomok belőle százas szériát...:)

  • Hun Snatch@16kg 4x10-10
  • Hun Snatch@20kg 4x10-10
Sok munka napközben.

Hajnal négyre értem haza német országból...3 óra alvás...ami nem volt túl sok, főleg, hogy Tatáig én vezettem.

A hétvége szuper volt. Ik-Pil Kang 8.danos főguru tartott formagyakorlat szemináriumot Sindelfingenben. A részletekbe nem megyek bele, de az ember az valami fantasztikus volt. Láttam én már sok csodát, de neki sikerült meglepnie.
Hihetetlen precíz, gyors, kemény,koordinált, laza, erős technikái vannak, pedig nem egy mai gyerek.
Tökéletesen alkalmazott feszítés-kioldás és csípő használat a technikák közben,nem beszélve a farizom használatáról itt is, ami úgy szintén nem látszik a you tube-os videókon...csakúgy mint az RKC esetében sem:)

Két napnyi tömény edzés mellett volt kis kettlebell is...csak mert utazott velem egy 20kg-os golyó is...:)
Annak külön örülök, hogy talán sikerült további csapattársakat is megfertőzni vele....illetve egy svájci taekwondós is tőlem hallott erről először, és remélhetőleg ő is elindul az úton.

Érdekes volt még, hogy volt aki már látott SMR hengert...pl egy holland srác és elmondása szerint használják is az edzőtermükben a hengert!!

Indulás előtt minimális gyakorlás GTG jelleggel egy 20kg-os bell segítségével.
Fényképek később lesznek felrakva.
Addig is egy kis kedvcsináló videó taekwondo ügyileg....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése