2010. szeptember 25., szombat

Még mindig korlátozottság és inaktívitás....:(

Sajnos a helyzet nem sokat javult a hétvégi németországi kirándulás óta, fizikai aktivitás terén. Éppen ezért már nagyon vártam a péntekre megbeszélt találkozót Hetey Péter (99%-os RKC:) funkcionális mozgást helyreállító gyógymasszőr guruval.


A találkozót nem elemezném most részletesen....viszont nagyon fájdalmas volt!!! És még mindig az!!!:)
A rövid lényeg, hogy viszonylag komoly asszimetriám kezd kialakulni, főleg medence tájékon és ez okoz egyre nagyobb feszültséget itt-ott bennem izomzatilag. Ezeket feszültségeket kezdte el Péter feloldani. Mindenféle  trükköt bevetett, hogy ne tudjak közben relaxálni :), de azt hiszem nagyon pontosan eltalálta, hogy mi romlott el bennem és remélem elindultunk a helyes úton ahhoz, hogy  visszaálljon az eredeti rend.

Mindezek ellenére elkezdek ma megint golyózni (mert engedélyem van rá) csak extra mennyiségű hengergődzést is kell mellette alkalmaznom, továbbá végezni azokat a házi feladatokat amiket Péter megadott.
(Hf: Brett Jones féle combhajlító nyújtás, Hetei Péter féle csípő közelítő izom nyújtás és szintén egy Brett Jones gyakorlat a combfeszítőkre)

A héten azért volt taekwondo edzés tartás...főleg a kezdőknek, de próbáltam segíteni a hétvégi szemináriumon tanult új technikák és mozdulat végrehajtások megmutatásával a haladó illetve válogatott tagoknak is. Én persze nem nagyon mozogtam....mert fájt:(
Egy pár fénykép erről a hétvégéről:






Zárásként megmutatom életem első videó-klipjét ami még nem tökéletes ugyan (főleg az utolsó másodpercek vágása) de lesz még sokkal jobb is.
A videó a német formagyakorlat válogatott egy részének a  gyakorlását mutatja be a német országi taekwondo formagyakorlat szenináriumon. (operatőr:én, vágó:én, zene:Yanni, rendező:én)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése