2010. szeptember 27., hétfő

Új hét(fő)...új lendület...

Jelentem, javul a helyzet fájdalom ügyben. Péternek sikerült valamit nagyon eltalálni rajtam...egyrészt még három nap elteltével is érzem azokat a pontokat ahol meggyötört, másrészt jelentősen csökkent a fájdalom, amit eddig éreztem. Persze még messze vagyok a tökéletestől...de az irány jónak tűnik.

Sajnos ma nem jutottam le taekwondo edzésre edzést tartani, mert a munkám közbeszólt, de itthon azért megmozgattam magam.
Nem volt komoly edzés, inkább csak gyakorlás...újra járatása az idegpályáknak...teljes feszítettség elérése, törekvés tökéletes technikai kivitelezésre és végül de nem utolsó sorban élvezni a mozgást.
  • nem számoltam, de jó sok clean and press@24kg
  • jó pár front és goblet squat@24kg,
  • military presszek@24,32kg
  • 20-20 snatch@24kg
  • 10-10 Hungarian snatch@24kg
  • swingek mindenféle formában@24kg
  • 2-2TGU@24kg
  • néhány próba Viking push press ügyileg@24kg
  • 5 bottom up press@24kg-jobb kézzel és 0 db ballal :(
  • húzódzkodások (gondolkodtam, hogy kipróbálom súllyal is,aztán letettem róla)
Szóval, csináltam mindenfélét ami az eszembe jutott, nem volt előre eltervezve semmi. Még csak meg sem izzadtam, de jól esett. Viszont lesz még egy csomó SMR és a többi házi feladatot is  meg kell csinálnom még, ha nem akarok Hetei Péter barátomtól bünti vákumozást kapni...:)))))
Holnap viszont már terveim szerint kicsit meghalok majd...de erről még korai beszélnem...majd holnap...ha túlélem...:)
Végül csak, hogy itt is meglegyen...mint kötelező anyag: Szeptemberi Kettlebell Gazeta:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése