2010. szeptember 6., hétfő

Hosszú hétvége után erős hétfő...:)

Hétvégén csak hébe-hóba nyúltam hozzá a bellekhez, ami még csak gyakorlásnak sem mondható.Egy-egy press vagy snatch esetleg clean meg néhány bátortalan BUP, amikor éppen mellettük mentem el és legyőztem a lustaságom.

Ma reggel azonban belehúztam. Mindenből akartam csinálni valamennyit és úgy, hogy lehetőleg ne menjen a minőség rovására, de azért remegjen is kezem-lábam a végére. A következő kis történet lett a vége:

  • 4-4 TGU @20kg (a négyek azok folyamatosan egy oldalra és megállás nélkül mentek)
  • 2-2 TGU @24kg (ugyanaz mint az előbb csak párosával)
  • 1-1 TGU @32kg (bal oldalra csak harmadik nekifutásra tudtam megcsinálni rendesen...talán elfáradtam addigra..:)
  • 5-5 Clean and Press @20kg
  • 5-5 Clean and Press @24kg
  • 5-5 Clean and Press...helyett, Clean and Push Press@32kg ( itt már kicsit majdnem leszáradt a karom,vállam, alkarom)
  • 5 dupla Clean and Press @20-20kg
  • 5 dupla Clean and Press @24-24kg
  • 5-5-5 Goblet Squat @20,24,32 kg
  • 5-5 dupla Front Squat @20-20kg és 24-24kg
  • 20-20 Snatch @20kg 
  • 4x10 Snatch @24kg
  • 2x25 Swing @32kg
Nem mondom, hogy nem fáradtam el, de azért messze voltam a határaimtól. Nem akartam teljesen szétütni magam, mert este már hivatalosan is edzést fogok tartani Taekwondo ügyileg és jó lenne ha szépen és precízen tudnám bemutatni a gyakorlatokat.
Még csak annyi, hogy az egész kis tornázás pontosan 45 percet vett igénybe, nem számolva az SMR-t ami kb még 10-15 percet jelentett, de mindenféleképpen megérte a fáradozást. Egyszer  majd még azt is kiszámolom, hogy mennyi súlyt mozgatok meg  egy egy ilyen gyakorlás alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése