2010. szeptember 6., hétfő

Erős hétfő reggel után még erősebb hétfő este...:)

Kicsit sok volt a meló napközben. Nem is tudtam időben abbahagyni, úgyhogy sietnem kellett nehogy lekéssem a hét órás taekwondo edzést.
Végül időben odaértem a Honvédba.
Tök sokan voltak a népek, csomó kezdő...csomó régi ember...Jó volt látni őket és örömmel vetettem bele magam a sűrűjébe.

Bemelegítés az nem nagyon volt, viszont laza küzdelmekkel kezdtünk, tekintettel arra, hogy az U2-1es csapat szerdán indul az U21-es Európa Bajnokságra, Ukrajnába.
Én is beálltam és ha jól emlékszem négy viszonylag hosszú menetet nyomtam le, persze nem verseny tempóban, de azért a végére jól megizzadtam.

Utána levezettem egy jó húszperces nyújtást és azért maradt egy kis idő taekwondózni is. A maradék negyven percben bázis technika hegyek voltak. Viszonylag kevés technikát vettünk, viszont próbáltam a minőségre koncentrálni  a fiatalok figyelmét.  Egyenes ütés, egyenes rúgás, láb lendítés, köríves rúgás...nagyjából ezekből állt a gyakorlás, persze megbolondítva néhány kombinációval. Hangsúly a csípő munkán, a légzésen  és a feszítés-kioldáson volt, ami mily meglepő, de az RKC és a Taekwondo rendszerében szinte teljesen megegyezik.

  Volt egy kis erősítő blokk is,  nagy hangsúlyt helyezve a törzserőre és stabilitásra.
Összességében szerintem kellemesen elfáradt a csapat...én se voltam túl friss a végére...már csak egy kis SMR  hiányzik lefekvés előtt. Szerintem nem hagyom ki, hogyha nem akarok holnapra bekötni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése