2010. november 16., kedd

Indulás a gödör aljáról...

Közel két hónap totális kihagyás után ma elindultam felfelé a gödör aljáról. A kihagyás oka nem lustaság, csak a sors teremt néha olyan helyzetet, amikor mérlegelni kell, és prioritásokat kell felállítani...és az én helyzetemben most a sport került az utolsó helyre.
Azt szokták mondani az okosok, hogy ahol árnyék van ott fénynek is kell lennie, és most látom azt, hogy a fejem fölül kezdenek eltűnni a sötét felhők és a gyász, és már kezdem látni a fényt is...

Tegnap este már lejutottam a Honvédba is végre. Nem sok szerep hárult még rám köszönhető Kacsának, aki végig vezette az edzést, mindenesetre volt három menet közepesen lájtos küzdelmem ami kezdetnek igen jól esett és az utolsó fél órában formagyakorlatot okítottam a nem versenyzőknek. A köztes időben pedig óvatosan "olajoztam" a mozgást a bázis gyakorlatok révén.

Ma reggel viszont elkezdtem a tudatos edzést is ami nem volt se hosszú se túl megeröltető, lévén könnyű napnak szántam viszont nagyon jól esett.
  • 2x10 Gym Ring push up
  • 2x5 kigurulás térdelésből haskeréken
  • 2x5 húzódzkodás
  • 4x1-3 clean and press létra@20kg
  • 5 g.squat+10 swing+10g.squat+20swing@20kg és ebből négy kör, egy perces pihenőkkel.
Este még lesz SMR is amikor hazaérkezem majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése