2010. november 30., kedd

Két héttel később...

...a gödör alja azért még közel van...:(
Két hét alatt gyakoroltam ötször kettlebellel és volt négy vagy öt  taekwondo edzés is...tervszerűség még nem volt benne, inkább csak "olajoztam" a mozgást és gondosan ügyeltem arra, hogy ne nagyon üssem ki  magam, annál is inkább mert a csípő-medence környéki sérülésem még mindig meg van...Elméletileg pár nap múlva szakértő kezekbe kerülök, aztán majd nyilatkozom, hogy megmaradok e...:)

Tegnap azért levezettem egy komplett taekwondo edzést. A két óra nagy részében egyenes, oldalsó, köríves és horog rúgások gyakorlásán volt a hangsúly...egyesével és mindenféle cseles kis kombinációkkal megspékelve. Volt  hat menet küzdelem is....kisebb-nagyobb megkötésekkel az alkalmazható technikákat illetően, illetve a harmadik és az ötödik menet az földharc volt...Gondoltam adok az idegrendszereknek egy kis túlterhelést...:)
A végén még volt némi bázis technika és formagyakorlat a nem versenyzőknek.

Ma  nem volt taekwondo, viszont már tervszerűen gyakoroltam a bellekkel. A következő kis szösszenetet nyomtam le:
  • 1-1TGU@4,8,12,16,20,24,32kg
  • 5x1 Gobblet Squat@4,8,12,20,24,32kg
  • 2x5 Clean@Press@4,8,12,16,20,24kg
  • 2x5 Clean@32kg ( a nyomással meg sem próbálkoztam)
  • 11x20 2H Swing@32,24,20,16,12,8,12,16,20,24,32kg
Nem mondom, hogy belehaltam,csak egy kicsit elpilledtem, viszont jól esett nagyon. Élveztem, hogy elsősorban a technikát figyelhettem és nem vitte el a hajtás a koncentrációt. Azért a zuhanyban még izzadtam vagy tíz percen keresztül...:)

A mai postot egy szomorú hírrel zárom. Egy taekwondós sporttársam, Móricz László életét vesztette egy autóbalesetben tegnap...Nagyon sajnálom  és őszinte részvétem...

1 megjegyzés:

  1. Szörnyű.. :(( És a bátyja egy nagyon kedves ismerősöm.. rettenetes volt hallani ahogy nem bírja befejezni a mondatát mert zokog a telefonban :(((

    VálaszTörlés