2011. január 8., szombat

Elkezdődött...

...mármint a 2011-es év kettlebell szempontból.
Volt egy kis lustulás így az ünnepek előtt, alatt és kicsit utána is. Ez nem jelenti azt, hogy ne csináltam volna kisebb-nagyobb (inkább kisebb:) gyakorlásokat, de ez messze nem az volt, mint amit december előttig csináltam. És ezt az állapotot eddig tudtam fenntartani...illetve nem is akartam volna tovább lustulni.
Foghatnám arra is, hogy a csípőm még mindig nem jól van, de ez inkább csak a taekwondóban zavar, kettlebellel edzésben fel sem tűnik. Mindenesetre további kivizsgálás és kezelés szükséges, de ez folyamatban van.

Tehát a mai kezdjük el az évet tréningem a következő volt:
  • SMR,JM, ASLR, Brettzell
  • Deadlift@24kg 2x10
  • Swing@24kg 2x20
  • TGU@20kg 3-3 
  • Swing@32kg 2x20
  • Military press@24kg 5-5
  • Windmill@20kg 3-3
  • Goblett squat@24kg 10
  • Swing@24kg 15,+H2H Swing@20kg 10 és ebből volt 4 kör
  • Clean&press@24kg 5-5
A gyakorlatok és a sorozatok közötti szünetet most nem nagyon hegyeztem ki, ami azt jelenti, hogy nem időre ment csak érzésre, hogy ne ugorjon ki a szívem a helyéről. Az az igazság, hogy elfáradtam mint a kutya, de összességében nagyon jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése