2011. március 26., szombat

Mozgásra ítélve...

Másfél hónap szünet  után újra indul a blog.
Az ok a  másfél hónapos leállásra:  Még mindig fájt a csípőm...néha a térdem. Kettlebellel abszolút leálltam ez idő alatt és a Taekwondo edzések vezetése is mérsékelt bemutatásokkal történt...legalábbis a magas rúgások terén.

A héten eljutottam egy ortopéd szakemberhez, azt hiszem a egyik legjobbhoz ezen a területen, és a röntgen és egyéb vizsgálatok végeredménye szerint a jobb oldali csípőmben közepes ízületi kopásom van...ez okozza a legtöbb problémámat. Az már csak hab a tortán, hogy a bal oldalon is látja már ennek a degenerációnak a kezdődő jeleit.
A jó hír az, hogy mozognom, edzenem kell ahhoz, hogy minél későbbre tolódjon ki egy esetleges csípő protézis beültetésének időpontja:)

Ennek megfelelően ma reggel újra kézbe vettem a kis drágáimat és a következő rávezető gyakorlást csináltam végig:
  • JM
  • TGU@16kg 1-1,2-2,3-3 jobb és bal oldalra egyaránt.
  • 2H Swing@24 kg 10x10 15 sec szünettel
  • Zuhany:)
Tudom, hogy nem valami nagy durranás, de kezdetnek nem akartam teljesen kiütni magam.
Folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése