2011. február 15., kedd

Mai rövid szösszenet...

Érdekes izomláz szerű érzésem van a vasárnap reggeli edzés/gyakorlás óta. Tegnap Taekwondo edzésen sem éreztem azt a kirobbanó erőt miközben vezettem az edzést a csoportomnak...vagyis megmozdulni is alig volt kedvem...erőm.
Ennek ellenére egészen ma estig azt éreztem, hogy csúcsokat fogok döntögetni a bellekkel. Aztán munka után haza értem, ..leültem..dolgoztam még vagy két órát....és elmúlt az érzés:(
Azonban minden jó ha a vége jó és csak megerőszakoltam magam és ötletet vettem Sarah Lurie RKC könyvéből (Kettlebell for Dummies) és némi bemelegítés után a következő gyakorlatsorral ütöttem ki magam:
  • @16kg 2x2 TGU, a felállások után egy-egy Windmill +30sec szünet
  • @16kgx2 (azaz dupla belles combo következik): Guggol+fekvőtámasz a két bell fülén+ Egy fekvőtámasz+egy-egy Renegade row jobbra-balra+ dupla Clean+dupla Front Squat+ dupla Military Pess...és ebbl a körből elsőre: egy kör+30sec szünet
  • @24kg 10 Swing+30sec szünet
  • @16kgx2 az előző combóból kettő kör+30sec szünet
  • @24kg 15 Swing
  • @16kgx2 3kör  a combóból+30sec szünet
  • @24kg 20 Swing
  • @16kgx2 4 kör a hosszú sorozatból+ 30 sec szünet
  • @24kg 20 Swing
  • @16kgx2 5 kör a combóból egymás után+ 30 sec szünet
  • @24kg 25 Swing
Érdekes...a harmadik körig azt hittem ez könnyű menet lesz.......Tévedtem...Az egész cécó nem tartott tovább 15 percnél, de azt hittem mentőt hívok magamhoz a végére...Aztán csak túléltem valahogy:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése