2011. február 13., vasárnap

All in one...azaz 70 a 100-ból csak...

Oka van annak, hogy nem vagyok túl rendszeres blog író az utóbbi időben. Leginkább az idő az oka, illetve sok minden más is, de ez most nem is annyira lényeges. Mondjuk, nem feszültem bele az edzésekbe sem, de ez nem jelenti azt, hogy nem voltak...legfeljebb nem annyira intenzív vagy olyan sokrétű, hogy bejegyzést érdemeljen. Na ennyit a magyarázkodásról.

Későn feküdtem, cserébe valamiért korán ébredtem...csak mért pont vasárnap reggel nem alszom??? Jó kérdés.
Beleolvastam az összes kettlebelles szakirodalomba ami csak fellelhető nálam, inspiráció gyűjtés végett, aztán a nagy akarásnak annyi lett a vége, hogy kipattantam az ágyból és végigmentem az általam ismert valamennnyi gyakorlat mintegy 70%-án. Tehát:
  • ízületi átmozgatás (Join Mobility)
  •  Around the world és Halo@16kg (tényleg ez a hivatalos elnevezése ezeknek a gyakorlatoknak???)
  • Dead lift@16,20,2x16 és2x20kg.
  • One leg dead lift@20kg
  • TGU szétbontva részekre, összerakva és kiegészítve nyomásokkal a féltérdes pozíciókban illetve Windmill a felállásnál@16 és 20Kg
  • Squat (goblett és front egyaránt)@16,20,2x20kg. 5-8 volt a gyakorlatok száma a szettekben.
  • Clean@20kg +2x20kg
  • Clean&Press@20kg+2x20kg (duplát jelent a 2x:)
  • Military Press@20,24kg
  • Renegate Row@20kg (aztán jól belejöttem és csináltam egy Burpee+Pushup+RR+Double Clean+Double Front Squat+Double Press combót@20kg-val 3 körben. (itt kicsit kiszaladt a vér a fejemből, majd rögtön ezután kaptam majdnem egy agyvérzést, ami azért lássuk be, elég érdekes kis kombináció)
  • Swing@24kg 10x10
  • One Hand Swing+ Alternative Swing@20kg (nem számolgattam, hogy mennyi csak gyakoroltam)
  • High pull@20kg kb 60db
  • Snatch@20kg...80 db és úgy éreztem, hogy köszönöm szépen mára ennyi.
Nem volt megtervezve, nem számolgattam miből mennyi...inkább próbáltam odafigyelni, hogy a végrehajtás a lehető legjobb legyen. Azonban ahogy egyre jobban fáradtam, a minőségbe valószínűleg egyre jobban bele lehetett volna kötni. Mindenesetre igen jól esett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése