2011. január 18., kedd

Hétfő reggeli folytatása egészen kedd reggelig...

Tegnap sikerült időben leérnem a Honvédba, úgyhogy volt időm meghengergetni magam kicsit. Az edzés eleje közösen volt tartva a válogatott versenyzőkel Tamás (Kacsa) vezetésével, aztán volt három menet bunyó, amire már én is beálltam . Mind a három menetben Lacit csépeltem, de nem azért mert haragudtam rá, hanem mert egy fejjel kisebb és 10 kilóval könnyebb nálam....Meg azért is, hogy Ő is fejlődjön kicsit, mert ami nem öl meg az megerősít...mint tudjuk...:)

Kettévált a csapat és az enyéimmel aztán volt kis bázis edzés, majd rúgások pontkesztyűre. Vagyis csak egy fajta rúgás, az viszont helyből, rálépéssel és kontra technikaként is. Valamiért olyanom volt, hogy én is beálltam rá és nagyon jól esett mind a lábaimnak,mind a lelkemnek.
És Pisti, aki a partnerem volt és a barátom is, szintén sokat javult a velem való munka közben...legalábbis szerényen ezt gondolom...:)

Ma vagyis kedd reggel csak egy rövid kis átmozgatásra futotta kettlebell szempontjából, délutánra tervezem a komolyabb edzést.
A tegnapi hatására ma is inkább  dupla belles gyakorlatok voltak:
  • 10-10 halo@16kg
  • 2x10 deadlift@2x20kg
  • 3x5 front squat2x20kg
  • 3x10 see saw presss@2x20kg
  • 3x10 clean and press@2x20kg
  • 1-1military press@ 32kg (ballal kicsit csaltam...:(
datsit...hogy Rif mester szavaival zárjam a postot.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Erről a cikkről beszéltem tegnap:
    http://sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/juhasz-istvan-himalaja.html

    Asszem eléggé hasonlít az élethez való hozzáállásotok.. :)

    Barbi

    VálaszTörlés