2011. január 17., hétfő

Szokásos hétfő reggeli...

A hétvégére elméletileg terveztem edzést, gyakorlatilag nem erőltettem meg magam, mondhatni vagy lusta voltam hozzá, vagy csak jelezte a szervezetem, hogy most inkább pihenjek csak...Hát pihentem.
Ma reggel viszont már mozdulni kellett valamit, viszont a ráfordítható  idő mennyisége aránylag rövid volt, ezért dupla belles gyakorlatokból állt össze az alábbi kis halálközeli élményt adó szösszenet:
  •  Join Mobility
  • 10 deadlift@2x20kg
  • 10 deadlift@2x24kg
  • 10 clean+ front squat+military press@2x20kg
  • 10 front squat@2x20kg
  • 10 military press@2x20kg
  • 5 clean+front squat+ military press@2x24kg x 2
  • 5 clean and press@2x24kg
  • 5 front squat@2x24kg x 5
  • 10 swing@2x24kg x 5
  • nyújtás
Este még tartok egy Taekwondo edzést, terveim szerint  lesz némi SMR és lelazíthatom a lábaimat  néhány tucat rúgással , mert most igencsak bedurrant állapotban vannak....és ez nem panasz, csak megjegyzés....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése