2011. január 12., szerda

Szerda este...

Nem szeretném ecsetelni, de ma nagyon zúzós napom volt munka ügyileg...is...és család ügyileg is....
Konkrétan későn és fáradtan értem haza, és majdnem feladtam a mai edzést, amit tegnap terveztem el mára, mert legszívesebben lefeküdtem volna aludni, olyan fáradt voltam.
Aztán valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag mégis golyót ragadtam, úgy fél tíz körül és végül ez lett belőle:
  • némi izületi átmozgatás
  • ne számoltam, de kb 15-20 húzodzkodás mindenféle fogással, mintegy bemelegítés gyanánt
  • Clean@press@24kg 5/5/5/5...szintén a bemelegítés jegyében...és itt majdnem véget is ért a történet, de megerőszakoltam magam
  • TGU@20kg 4/4
  • TGU@24kg 4/4
  • itt egy kicsit loptam Rif blogjáról, de nem bántam meg mert pont azt kaptam amit vártam...tehát:
        one hand swing@16kg 5/5/5/5x3
        one hand swing@20kg 5/5x2
        one hand swing@24kg 5/5,6/6,7/7,8/8,9/9,10/10
  • majd jött egy kis szakítás (snatch), itt azért vigyáztam arra, hogy meg ne pusztuljak és a tenyeremen a bőr is elég instabil volt, úgyhogy "csak" ennyi lett a vége:
  • Snatch@ 16 kg x5/5/5/5 x3
  • Snatch@20kg x5/5 x2
  • Snatch@24 kg x5/5 x 4
Szünet minden sorozat között:10 mély lélegzetvétel. (nem ölt meg a tempó, de a közértig már nem szívesen kocogtam volna el azért...:)


A mai nap tetejére azonban azt tette fel a koronát, hogy  este tíz órára már konkrétan farkaséhes voltam és sikerült a következő kis vacsit összedobnom, szintén egy blog segítségét igénybe véve, mert minden alapanyag a konyhában lapult a hűtőtől a kis szekrényig bezárólag és nem tűnt túl komplikáltnak: rozmaringos kacsamell sütve, hagymalekvárral és croutonnal. A képen a végeredményt látjátok, ami természetesen nyomtalanul eltűnt és nagyon de nagyon finom volt:))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése