2010. szeptember 12., vasárnap

5-ösök napja

A marha nagy elhatározásból aztán semmi sem lett...azaz tegnap sem tudtam magam rávenni semmiféle fizikai aktivitásra. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag végigdöglöttem a tegnapi napot. Azért nem ásom el magam nagyon mélyre, mert néha kellenek az ilyen napok is:)

Az egyetlen dolog ami kicsit azért zavart, hogy összevissza zabáltam mindent ami a kezeim közé került, úgyhogy az "elviekben többnyire betartott" Warrior-Paleo kombinált étrendemnek is adtam egy büdös nagy pofont.
Viszont nagyon érdekes, hogy ennek sem a mérleg, sem a tükör nem mutatta semmi jelét, egyedül talán a közérzetem volt punnyadtabb a szokásosnál.


Azért a mai vasárnap reggeltől minden visszazökkent az eredeti kerékvágásba...
Először is az első ébredésem az hajnali 5-kor sikerült, ami a vasárnap reggelek tekintetében kicsit perverz.
Aztán némi rásegítéssel még sikerült egy kicsit aludnom, hogy aztán frissen és üdén vessem magam bele a reggeli edzés örömeibe.

Nem komplikáltam túl a dolgokat, kicsit visszanyúltam a pénteki edzésem gyakorlataihoz, hátha sikerül előcsalogatni az izomlázat megint.
  • JM
  • 5 pull up-5 front squat@24kg és ez ötször megismételve
  • 3-3 TGU@20kg, minden egyes felállás után 5 windmill-el kiegészítve a gyakorlatot. 
  • 5-5 ring push up to arrow és rögtön utána 5-5 snatch@20kg. Természetesen ebből is 5 kör.
  • 5 atomic push up és ring plank to push up összekombinálása + 5-5 snatch@20kg. Ez is 5-ször.
Most semmi időmérő eszköz nem segítette a melót, a súly sem volt igazán nehéz, kicsit talán csaltam is a pihenőkkel néha, viszont próbáltam nagyon odafigyelni a technikai végrehajtásra a feszítésekre és a légzésre.
Összességében nem volt túl durva, de azért örültem amikor a végére értem.

Hogy szép kerek legyen ez a nap is ötösök szempontjából, ezúton gratulálok Karalyos Gábor tanítványunknak, aki Kotsis Edina aranyérmét egy ötödik helyezéssel spékelte meg tegnap az U21-es taekwondo Európa bajnokságon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése